Mafia Hunters
The inside story of Operation Eureka, the largest anti-mafia operation by international police forces against the 'Ndrangheta.
Police infiltrate the organization, risking their lives to gather evidence from inside one of the world's most secretive criminal networks.
A major breakthrough shifts the investigation, as authorities connect key players and begin closing in on the syndicate.
Insiders turn informants, offering crucial testimony that exposes the inner workings and leadership of the mafia.
Operation Eureka reaches its climax as coordinated international raids target the 'Ndrangheta in one of the largest crackdowns ever.