Mafiosa
When Sandra Paoli succeeds her uncle as the ruler of a crime clan, there is an angry backlash among its members.
Sandra searches for the people who are responsible for an explosion that took place in a building that belongs to the Paoli clan.
When an illegal distillery that belongs to the Paolis is attacked, a crisis meeting is called for members of the clan.