Maggie&Bianca
Originally polar opposites, an American fashion student and the daughter of an industry mogul form an everlasting bond and start a rock band in Milan.
A Dream Come True
Young American Maggie worked hard to earn her scholarship to the Academy of Fashion in Milan, one of the most prestigious fashion schools in the world.
Places to Call My Own
To her utter astonishment, Maggie learns that Bianca's father has reversed the decision and decided that she should be admitted to the academy. The two worst enemies must now share the same room.
Everyone is asked to make a sketch of fashion, except for Maggie and Bianca, who are dressed in the same t-shirt and must make a sketch together. Maggie is also recruiting members for her future band.
Bianca dreams of becoming a singer, but dares not tell anyone. She sends an anonymous recording of her voice to Maggie.