Malory Towers
It's the first day of term at Malory Towers and new girl Darrell Rivers can't wait for a fresh start! But whilst she's keen to settle in, will her past come back to haunt her?
It's the big lacrosse match, but when Sally falls ill Darrell has to play and discovers Malory Towers are playing her old school, she's forced to face her past.