Manayek
As an investigator in the police's internal affairs department, Izzy Bachar learns that his best friend, Barak Harel, head of Israel's largest police station, is involved in a vast criminal organisation.
Izzy Bachar leads the investigation in secret from his friend Barak Harel. Meanwhile, Ronit puts Eliran under house arrest to trace him back to Ruslan Menahemov, his partner in a shoot-out two years earlier.
The brilliant Tal Ben Harush, from the international crime squad, is assigned to the operational unit of the police internal affairs department to find Eliran, who has vanished into thin air.
Izzy becomes the head of the unit that is supposed to expose the illegal network around the policeman Barak. Together with Tal, he primarily tracks down Roslan, Eliran's accomplice and a former policeman from Barak's unit.