Manzo'd With Children
Captures reality TV personality Caroline Manzo's chaotic family life running a household with her three adult children living under the one roof.
The Princess Bride
Lauren is asked to do a bridal dress photo shoot for a website, so her pal Greg pays a visit and gives an opinion on her wedding gown.
The Flying Manzos
Caroline's messy sons move back in and cause a disruption to their parents' home. The kids convince their mother to take a trapeze lesson.
Chris and Albie plan to open a restaurant at the Meadowlands Racetrack, but they soon face an obstacle. Albie's new girlfriend meets the family.
When Albie and Lauren have a falling out, Caroline gives them 24 hours to make peace; Al strikes a deal to market a line of sauces based on Caroline's family recipes.
Despite Caroline's reservations, Albie continues to date Brittany. Lauren decides to remodel her boutique without asking Caroline's permission.
In an effort to perfect her barbecue sauce, Caroline and her family head to Texas for a family holiday filled with barbecue meat, whisky shots and cowboys.