Married...With Children
A candid look at the less than perfect marriage of Al and Peggy Bundy and their children, Kelly and Bud. Al leads a miserable life as an unsuccessful shoe salesman, while Peggy barely lifts a finger except to spend Al's pay cheque on herself.
Introducing the Bundy family. Al and Peggy don't have many friends. They decide to get to know their new neighbours, Steve and Marcy Rhoades, a charming and no-fuss couple who they are at first very taken with.
Peggy and Marcy feel neglected when Al and Steve become preoccupied restoring a '65 Mustang.