Matchbox Adventure World Tour
Join world famous explorer Mason James and his sister Kayla James on the grandest, most epic adventure across the world!
Matchbox Adventures Epic Mission
World-famous adventurer Mason James is on the adventure of a lifetime! He's on a mission to travel to the Redwood Forest in California to solve a new mystery!
Messy Mudslides & Giant Snake Surprises!
Mason James's next clue leads him to Mexico, home to the most iconic pyramids in the world! Mason will have to watch out for giant snake surprises and messy mudslides that try to slow him down!
Mason James is on his next mission...to Australia! Can he drive over a rickety bridge, avoid snapping crocodiles, and get through the ghost bats?
Mason James heads to Germany where he'll be able to drive his electric car super fast on the Autobahn to find the missing map! But he's not the only one trying to find it!
Mason James and his sister Kayla are headed to France! They'll have to race the fastest they've ever raced to put out a hot fire!
Mason James and his sister Kayla are racing through the streets of Rio de Janeiro in Brazil to take on their next adventure - soccer!