Mayflies
Tully and Jimmy's 30-year friendship is tested when Tully asks Jimmy to help him take control of a terminal cancer diagnosis, by taking him to Switzerland to die on his own terms.
Moral dilemmas occupy Jimmy as he plans the Switzerland trip, but tempers flare when Tully's wife Anna discovers the plan and declares she will not support Tully's assisted dying.