Me Always You
Ploypailin (Fang Dhanantorn Neerasingh), a once-wealthy and beautiful woman from a publishing family, harbors fond memories of her childhood friend and secret first love Kevin (Pae Arak Amornsupasiri). After her family's business goes bankrupt, Ploypailin becomes an intern at a fashion magazine where Kevin is now a senior editor. Desperate to reconnect, she convinces her friend Randa (Malinee Adelaide Coates) to pose as her in a reunion. Complications arise when Ploypailin works as an intern under Kevin, who criticizes her without recognizing her true identity. The situation becomes more complex when Randa develops feelings for Kevin, and another co-worker, Tula (Nat Kitcharit), appears to be interested in Ploypailin. This Thai drama is based on the South Korean series "She Was Pretty" and was directed by Yanyong Kuruangkura and Thanika Janjasda in 2021.