Mech-X4
Let’s Call It MECH-X4!, Part 1
When monsters descend upon the Bay City High, Ryan enlists his two best friends, Spyder and Harris, and his brother Mark to help him operate MECH-X4 and save their school.
Ryan and the team set out to prove to Bay City they're heroes, only to find themselves targeted by a terrifying new monster.
When our heroes break into a hi-tech lab to discover the secrets behind the monsters, Ryan comes face to face with the deadly creator of the beasts.
Harris convinces Ryan to join a skate competition, and an upgraded flying Jaguasaur is deployed to lure the team and MECH-X4 into action.
Principal Grey sets a trap for Ryan, Harris and Spyder while they're on a camping trip, which leaves MECH-X4 and Mark in danger.