MeteoHeroes
Fulmen, Nix, Nubess, Pluvia, Thermo and Ventum are six ordinary kids who discover that they have extraordinary powers: they can control the weather.
When a whale becomes entangled in a construction net on the Australian coast of the Pacific Ocean, Nix and Nubess head out on a mission to help.