Mia's Magic Playground
Playhouse
When Mia, Oskar and Tilly cannot find any place to play, they decide to build their very own playhouse with Ice Cream Bear, the Leafthings and Rainbow Guy.
After meeting Octobubbly, Tilly, Mia and Oskar become frustrated with his fits of bubble-blowing laughter.