Morphle and the Magic Pets
Mila and her shapeshifting magic pet Morphle, along with her stepbrother Jordie, use smarts, kindness, and imagination to save their town and keep the magic pets out of mischief.
The Perfect Day
Mila wants to celebrate Louis and Gianna's first Parents' Day, but things don't go as planned.
Mila wants to attend two fun activities, so she enlists help to pull off the impossible.