Mirzapur
Akhandanand Tripathi made millions exporting carpets and became the mafia boss of Mirzapur. His son Munna, an unworthy, power-hungry heir, stops at nothing to continue his father's legacy.
JHANDU
A shocking incident at a wedding procession ignites a series of events entangling the lives of two families in the lawless city of Mirzapur.
GOODA
Guddu and Bablu have a life-altering choice to make; Munna gets a lesson in loyalty; a new diabolical contender for Mirzapur emerges.
A generation-old rivalry is rekindled as Akhandanand and Rati Shankar fight the demons of their past and each other in the present. Bauji ponders his actions.
Akhandanand tests the boys' moral fibre, leading them down a path of no return, and Sweety must choose between Munna and Guddu.
Guddu and Bablu hatch an ambitious plan to increase the gun trade, but for this both the cops and criminals of Mirzapur must cooperate.
A meeting of the mafia heads of Purvanchal masquerading as a Holi party leads to a fracas that threatens to transform all equations.