Mister Winner
Eternally optimistic Leslie Winner stumbles through life, finding love against the odds with his fiancé Jemma. The pressure is on as Leslie must find a job, pay for his honeymoon and learn to fit in with his new family.
It's Leslie's stag do, and the gang are off kayaking. But when Leslie suggests a shortcut, things literally take an unexpected turn.