Moon Girl and Devil Dinosaur
After 13-year-old super-genius Lunella accidentally brings ten-ton T. rex, Devil Dinosaur into present-day New York City via a time vortex, the duo works together to protect the city's Lower East Side from danger.
Moon Girl Landing
When brilliant, altruistic Lunella Lafayette accidentally brings a dinosaur to the Lower East Side, she finally has the brawn to match her brains and protect her community.
The Borough Bully
When Lunella finds a nasty comment on her Moon Girl social media page, her fixation on the troll threatens to take over her life.
When Lunella runs the rink for a night, she agrees to Casey's get-rich-quick scheme, which threatens Moon Girl's reputation and her family's beloved business.
When Lunella loses a game of chess against a supercomputer, her obsession with winning drives the frustrated computer to programme every device in the school to attack her.
When Lunella creates a chemical to change her hair, she accidentally turns her mane into a vengeful villain that vows to ruin her.
The Beyonder gloms onto Lunella to learn about humanity, just as she's struggling to win a big science competition.