Moon Knight
Steven Grant and mercenary Marc Spector investigate the mysteries of the Egyptian gods from inside the same body.
The Goldfish Problem
Steven Grant learns that he may be a superhero, but may also share a body with a ruthless mercenary.
Summon the Suit
As Steven tries to figure out what is happening and who Marc Spector is, he finds himself thrust into an ancient war between gods. However, help arrives in the form of a mysterious partner from his past.
Whilst Marc attempts to navigate the streets of Cairo, Harrow finally nears Ammit's Tomb. In order to get to the bottom of Harrow's machinations, Marc is forced to work with Layla and Steven.
Steven and Layla track down Ammit's tomb, but are forced to confront Harrow in order to stop him reaching Ammit. However, a discovery forces Marc and Steven to find balance as supernatural threats look to stop them.
Marc and Steven search through their memories to find their truth or become left behind.
Layla races against time to stop Harrow from releasing Ammit and destroying the other avatars. Marc searches for Steven in the Duat in the hope that they can unite one last time to become Moon Knight.