More than a Dive
Season opener in Boston
The 2023 Red Bull Cliff Diving World Series kicks off in Boston with a jolt. Literally! Rain and thunder shred across the skies as the divers jump into the first dive of the season.
The art of cliff diving in Paris
Watch all the diving action in picturesque Paris as the 2023 Red Bull Cliff Diving World Series athletes swoop over the Seine, overlooked by the iconic Eiffel Tower.
It’s been a demanding start to the 2023 Red Bull Cliff Diving World Series – tough for body and mind. With injury, exhaustion and anxiety a concern, see how the divers tackle the third stop in Italy.
As the tension builds towards the last stop of the 2023 season, divers bring their A-game with a display of breathtaking dives. Mostar offers an awe-inspiring challenge to jump off a historic bridge.