Mouse
Bareum is a novice police officer of Gudong Police office, taking care of all the town's misbehaviours. One day, however, he teams up with a notorious detective Muchi to arrest a psychopathic criminal.
Chi-guk is found in the detention centre with multiple stab wounds. Before the shock of the incident subsides, Chi-guk's watch, a gift from Ba-reum and Dong-gu, is found at the grape farm murder scene.