MTB RAW
What happens when the talent and creativity of filmmakers and MTB athletes is combined? A special kind of magic emerges from that brew. MTB RAW fuses incredible riding with ground-breaking filmmaking for the ultimate two-wheeled rush.
Brandon Semenuk – take 1
The undisputed king of slopestyle, Canadian MTB icon Brandon Semenuk, pushes both his own creativity and that of acclaimed filmmaker Rupert Walker to new heights.
Brandon Semenuk and Rupert Walker once again team up to produce a Raw 100 film of pure style. The rules are simple: 100 seconds in length, no slow-motion footage and no music.
Not many athletes get a second shot, but MTB icon Brandon Semenuk managed an incredible third take at the MTB Raw series. One of the best riders on earth rips one of its most savage playgrounds.
To be one of the planet's best MTB dirt jumpers you need a pretty epic training ground and that’s exactly what Canadian Anthony Messere has in his backyard.
To become one of the world’s best MTB slopestyle riders it takes a dedication to training in the right conditions. Step inside Matt Jones’s secret compound to find out what it takes to beat the best.
Californian Cody Kelley is one of the most stylish Enduro World Series racers. Watch his effortless-looking riding light up the night in Utah, USA this dark and moody film.