Murder One
Chapter Two
Hoffman becomes suspicious of Cross's attitude, a surprise witness emerges, and Lisle's boyfriend becomes the target of an assault charge.
A compromising home video undermines both Avedon's polygraph test and Hoffman's defence strategy. Meanwhile, Jessica's diary disturbs Hollywood honchos.