Murdered or Missing Millionaire's Babies
The case takes a dark turn as police uncover a gruesome plot of kidnap, torture and murder. With the killers' web of lies collapsing, detectives piece together how three men wiped out a family to steal their business. The resulting murder trial becomes one of the longest in English legal history and one of the most disturbing.