Murderous History
From the devastatingly bombed streets of London to industrial Chicago to Nazi Berlin, capturing nail-biting criminal investigations to prove that everything is not always what it seems.
London Blitz Killer
A body in a bombed-out chapel reveals the true story of life during wartime, when not everyone kept calm and carried on. Some used the cover of the Blitz and the blackout to carry out murderous deeds.
How the terror and paranoia that marked Nazi rule let a serial killer get away with murder.
1970s Rio de Janeiro was shaken by the murder of Claudia Lessin Rodrigues. Swiss-Brazilian Michel Frank and his friend, the celebrity hairdresser Georges Khour, were suspected but never convicted of her murder.