My Extreme Excess Skin
Lauana and Tim
After losing 170lbs, Lauana's tiny frame is swamped by excess skin, and Tim's skin gets in the way being a father. Both are given full body transformation surgery.
Melissa lost 235 lbs but her confidence has been knocked due to her excess skin. Plus, Jeff has lost 300 lbs, but continues to hide himself from the world.
Lindsey lost 140lbs, but her excess skin is problematic. Derek lost 200lbs, but his excess skin hinders his training to pass the Police Academy physical.
Ariel is just 23, but already lost 260-lbs. Chantae wants to enjoy life again after losing 222-lbs. Skin removal is the only way to complete their transformations.