Never Gone
Su Yun Jin (Landy Li, Yang Zi Shan) and Cheng Zheng (Hu Xian Xu, Elvis Han) are total opposites. From their personalities to their family backgrounds, they live two different lives. Despite their differences, Cheng Zheng pursues Yun Jin and eventually wins her heart. Their relationship doesn't come easy and eventually they go their separate ways. But when Cheng Zheng reappears after several years, will they fall back in love? "Never Gone" is a 2018 Chinese drama based on the popular novel by Xin Yiwu.