NEW GAME!
So This is an Adult Drinking Party…
On Aoba's second week on the job, she gets assigned to her first project; at the end of the week, the character team throws her a welcome party, and as the alcohol flows, Aoba gets one step closer to adulthood.
After anciently sleeping in, Aoba hurries to avoid being late to work; Ko repeatedly rejects Aoba's design for one of the game's villagers, forcing her to rethink her approach.