Harukana Receive
We Don't Need Aces
Haruka moves in with her grandmother and cousin in Okinawa and encounters beach volleyball players.
The girls prepare for a volleyball tournament; Haruka's aspirations to be as good as Kanata lead her to train with Claire in secret.
Haruka and Kanata have a match against Ai and Mai as the volleyball tournament begins.