Keijo!!!!!!!!Â
Promising gymnast Nozomi Kaminashi abandons a shot at the Olympics to enter the exciting, high-stakes sport of Keijo, but her dreams of earning wealth for her poor family clash with the challenging reality she faces on her way to the top.
The class-change race between the normal class and Elite Class begins; everyone is excited at the prospect of getting a better ranking in the Elite Class when they make their debut.