New Saga
I'll Change My Fate
Kyle is sent back in time after his fateful fight with the demon king; he swears to save the world this time.
The Hero's Conditions
Kyle sets about making preparations for his heroic journey and the fight to come.
Kyle's party is celebrated for rescuing the princess, but they're given no time to rest on their laurels.