Nomad of Nowhere
A bounty hunter descends upon Bliss Hill in search of the Nomad; Nomad stumbles upon a travelling circus.
Nomad crosses paths with a friendly undertaker; Toth and Skout chase the Nomad into a sandstorm.
The Governor of the West makes a surprise visit to Don Paragon; the Nomad finds a train station.
Nomad and Skout do their best to lose Toro's Champion; memories of a friend from the past come back to the Nomad.