Nordin
When Nordin, a wealthy man, is forced by his mother to spend a year teaching at a school, he expects an easy ride. However, he contends with rebellious students, a corrupt principal and his ego instead.
CEO?
Nordin Kynani lives a luxurious life, until his mum forces him to teach at a rundown primary school for a year. While he teaches his students to dream, he discovers that he still has a lot to learn.
Snowden
Nordin signs his class up for a prestigious debate, but the opposition are ruthless, both on and off the stage. Meanwhile, Hayat doubts her political ambitions, and Vera sets a trap that could cost Nordin his career.
When Nordin realises that a museum is displaying stolen art, he decides to challenge the system. With Amine, Souf, and his students, he devises a plan. Meanwhile, Hayat gets entangled in political games, and Vera's sinister plans advance.
As Nordin settles into teaching, he accidentally discovers Vera and her corrupt clique plotting to shut down the school. Meanwhile, Souf and Amine pitch their dream startup, while Hayat battles a media storm in politics.
As Nordin struggles in the corporate world, his former students uncover a dark plot to close their school. With a daring musical and plenty of courage, the kids risk it all.