Not Suitable for Work
Five work-obsessed twenty-something professionals living in Manhattan's Murray Hill neighbourhood focus on achieving career success and finding time for personal happiness.
That one guy's getting treated badly because he didn't get his job the right way; the girls be hustlin'.