Ocean Parks
An exploration into some of the rarest protected underwater habitats in the world. These ocean parks are home to thriving reefs, endangered sea turtles, sprawling mangroves, a plethora of marine life and so much more.
Deep in the south Caribbean Sea we explore the protected waters of the Bonaire National Marine Park, home to thriving reefs, endangered sea turtles, sprawling mangroves and a plethora of marine life.
Head beneath the waves for a colourful look at the US's largest marine sanctuary - home to 525 species of fish and a huge, underwater kelp forest.
Overfishing and tourism have landed much of this formerly pristine reef in jeopardy, putting its sharks and turtles in grave danger.