Ojisan and Marshmallow
Ojisan and Marshmallow tells the story of Hige, an older man with an insatiable love of marshmallows, and Wakabayashi, a woman in his office who loves him. The show follows their budding relationship in their office.
A school class takes a field trip to the Tabekko Marshmallow factory and for some reason, Hige is there as well.
Wakabayashi goes out for drinks with her female coworkers, but all she can talk about is Hige.
Worried by his sister's obsession with Hige, Wakabayashi's younger brother sets out to show his sister what pigs men can be.