The Carbonaro Effect
A Problem With Chocolate Turtles and Seeds
Michael makes a shopper's face appear on a milk carton and then tries to convince her that she is really a missing person; Michael wants shipping store customers to believe that a bowling ball can be mailed in a flat box.
A Waddle, a Scratch...
Michael makes shoppers believe that a real waddling duck is just a life-like decoy, and liquor store customers are convinced that some corks are made of cheese and a wine can freeze on command.
Michael convinces customers to buy toys that couldn't possibly exist; a security guard panics when Michael makes a car disappear on his watch.
A customer debates the laws of physics with Michael after he makes a lightweight box impossibly heavy; Michael shows café patrons that glass is not impenetrable.