World's Dumbest ...
Video footage of dumb criminals in 20 incidents; naked bank robber; a crook tries to hold up a store with a 5-foot python; celebrity commentators include Leif Garrett, Tonya Harding, Danny Bonaduce and Todd Bridges.
A limo tries to outrun police in reverse; a judge who is not sober; a driver tries to get his car under an 18-wheeler; celebrity commentators include Danny Bonaduce; Leif Garrett, Tonya Harding, Todd Bridges and Gary Busey.
Dumb competitions include unicycle football, geriatric scooter races, bra unfastening and flatulence; celebrity commentators include Danny Bonaduce, Todd Bridges, Tonya Harding and Leif Garrett.