Universal Basic Guys
Pet Projects
Threatened by a doctor's kindness toward Tammy, Mark tries to get her an exotic animal; Hank bonds with the chimpanzee via its Bluetooth; David's dog saves David and Mernft Man from a pet snake.
Sunset Cruise
When David, Andrea, Mark and Tammy go on a cruise together, David and Andrea unexpectedly rekindle their romance; Mark's preoccupation with reeling in a big fish leads to him catching a whale that jeopardises the safety of the entire cruise.
Mark insists on teaching his son Darren how to throw a handmade boomerang that was gifted to Darren by his father; the two soon find themselves on a trek deep into the Jersey woods; David is the recipient of a sex doll that he swears he didn't order.
Mark buys himself a Superbowl ring and leverages it to get special treatment at the Eagles game; Hank has an adventure with cutting-edge mascot technology.