Orange
High school student Naho Takamiya receives a letter from her future self that warns her to avoid mistakes she will make involving a new transfer student, Kakeru Naruse, a troubled boy whom she meets and begins to fall in love with.
Kakeru enters the soccer club as a provisional member, just as Naho's letter says; when the topic of lunch comes up after practice, Kakeru jokingly asks Naho to make lunch for him as well.
Naho's letter says Kakeru won't join the soccer club, but in reality, he does; this difference between the letter and reality fills Naho with hope, as she believes it may mean that her efforts are creating a better future.
Naho's concern about Kakeru's date with Ueda makes her unable to focus on her friends' conversations; Naho's fixation on their relationship affects the way she speaks with him.
Kakeru gives Naho a hairpin, and on the weekend, Kakeru invites Naho to study with him for the upcoming exams; as the pair begin to grow closer together, Naho gets up the courage to invite Kakeru to see the fireworks together at the school festival.
On the last day of the school festival, Naho and Kakeru promise to watch the fireworks together, but just before they start, Ueda gets in Naho's way.