Our Golden Days
Generations in a family learn to support each other when life takes a sudden turn, rediscover meaning in relationships and cherish their shared pasts.
Despite his parents' objections, Ji Hyeok signs a lease and prepares to move out. When Eun O hears from Seong Jae that Ji Hyeok has broken up with his girlfriend, she becomes both excited and nervous about how to confess her feelings.
Ji-hyuk rejects Eun-oh's confession, and she struggles to sort out her complex emotions. After a junior colleague receives a promotion due to connections in the company, a disheartened Ji-hyuk resigns.
Sang-cheol and his sons face financial hardship after suddenly losing their jobs. Eun-oh unexpectedly meets with Seong-hui at Cafe Agit. Ji-hyuk receives a potentially life-changing opportunity.
Ji-hyuk shocks his family with an unexpected wedding announcement. Seong-hui hires Eun-oh for a major interior design job.
Ji-hyuk storms out after clashing with his father Sang-cheol. Seong-jae consoles a heartbroken Eun-oh, crushed by Ji-hyuk's actions.