Outcry
Docuseries exploring the story of Greg Kelley, a high-school football star whose supporters rallied for justice when he was convicted for the sexual assault of a child.
When high-school football star Greg Kelley is convicted of the molestation of a child, a show of support from the community calls the investigation into question.
After two years of legal limbo, Greg's fate is finally determined as more details of a possible conspiracy to deny Greg of his innocence emerge.