Overdo
In Republican-era Shanghai, Murong Qing Yi (Zhang Ling He), the youngest son of a powerful warlord, bears deep emotional scars from a traumatic childhood. His path first crossed with the courageous Ren Su Su (Wang Chu Ran) when she saved him from a harrowing escape. However, tragedy tore them apart, leading Su Su to stage her own death to protect those she held dear and leaving Qing Yi devastated. Three years later, the past erupts into the present when Su Su unexpectedly returns – not as the girl he once loved, but as his prospective sister-in-law "Fang Mu Lan." As they navigate a web of secrets, a looming national crisis forces them to work together – will it bring them back together, too? This drama was adapted from the web novel "Ru Guo Zhe Yi Miao, Wo Mei Yu Jian Ni" by Fei Wo Si Cun.