Overlord & The Underwoods
The Underwoods, a normal family, have their lives thrown off-kilter when the second most wanted bad guy in the galaxy moves in with them under witness protection.
Undersized: When Jim accidentally sets off Overlord's new shrink ray, he must pose as Overlord to get rid of a debt collector. Flower forces Willow to work at the animal shelter.
Overlord brings a Slugum to cause havoc at home while Weaver tags along with Willow and Danya and becomes a director determined to shoot the perfect Qwik-Qwok video.
Jim is thrilled to take the family out for their annual camping trip, but when Overlord crashes, the family gets tempted by his gizmos and gadgets. R0-FL gets a day off.
When movie night and game night are both cancelled, Overlord puts the Underwoods in a void-like escape room while he watches a movie in peace.