Owl Pellets
Luz and King have a scary paint experience, Hooty learns about art, Eda battles a cursed brush, and more!
Welcome to Hexside
Principal Bump welcomes you to Hexside School of Magic and Demonics! Their top priority is keeping students safe, providing amazing food, and giving students the support they need!
Eda's Cursed Brush
Luz teaches Eda how to make fine art out of anything! But when Luz uses Eda's cursed pencil, thing go awry!
Luz and King head off to the woods to paint scenic nature! But they can't seem to escape a dark mysterious figure in their painting!
King is fascinated by Luz's drawings, but Hooty loses his cool when he can't tell the difference between a drawing and real life!