Pacific Warriors
Big Island Breakdown
Jon Jon treads on Andy and Rob's turf in pursuit of his 500 lb marlin. Meanwhile, kayak fishing pioneer Isaac takes on a new partner.
Jon Jon must impress a local to gain access to a secret marlin hunting ground and Kimi hunts an invasive species that's hindering her food supply.
Adam and Jason brave Kauai's rough seas to reach 40 Fathom Hook. Isaac teams up with Kimi to hunt Mahi Mahi, while the Uyeda brothers hook a 145 lb marlin.
The tuna run hits Big Island and the race is on. Isaac goes for 100 pounders with Andy and Rob, Jon Jon puts his marlin hunt on hold to get into the action.