Paranormal Lockdown UK
In their quest to learn more about the unknown, paranormal researchers Nick Groff and Katrina Weidman spend 72 hours confined in the UK's most notorious haunted hotspots.
Shepton Mallet Prison
Nick and Katrina spend 72 hours confined in one of the UK's most notorious haunted hotspots - Shepton Mallet Prison. They investigate the spirits locked inside.
Drakelow Tunnels
Nick and Katrina immerse themselves in the vast Drakelow Tunnels. While spending time at the tunnels, they investigate the stories of shadowed figures and dark entities that lurk underground.
Powerful spirits are said to haunt the historic Royal Oak Pub and its owner. Nick and Katrina try to investigate why the spirits are unable to rest in peace in this particular building.
To help the new owner of the Abandoned Park Hotel, Nick and Katrina explore the claims of ghostly activity and echoes of the once-luxurious property's past.
A family hit by decades of haunting's calls Nick and Katrina for help. However, during their investigation, they find the activity may have an entirely unexpected origin.
Nick and Katrina have researched the haunting at Newsham Park Hospital for years. After 72 hours in the former orphanage, they question their preconceptions.