Paranormal Witness
You may not want to watch `Paranormal Witness' alone if you're easily spooked. This series brings to life - through the use of first-hand testimony, home videos and personal photos - the stories of people who have lived through paranormal experiences. In addition to featuring the usual paranormal stuff - UFO sightings, poltergeists, haunted mansions, to name just a few - `Paranormal Witness' episodes also tell the stories of a child with an imaginary friend and a highway that is said to be haunted.
The Lost Boy
A couple's dream house gives them the creeps when they discover a cistern in the cellar and the ghost of what could be a drowned boy.