Perfect Glow
A K-beauty dream team, consisting of Korea's top stars and experts, open a Korean beauty shop in the heart of Manhattan. New Yorkers from all walks of life come to share their beauty concerns and are guided through incredible transformations.
After a hectic first day, Danjang opens its doors to double the clients. Will the six beauty masters handle things with grace?
The shop buzzes as a grand line-up visit Danjang. Their clients include a Michelin two-star chef, a NYC fashion bride-to-be, and a Korean couple who have been on Broadway for 40 years!
As a festival livens up the streets outside, the salon welcomes various clients including a student, an actress, a software developer, and a plumber.
The trials are nonstop with festival-related delays; a college couple is kept waiting, while Cha Hong takes on hairdressers and ultra-curly hair!
On their sixth day in New York, Danjang are tasked with makeover and styling missions for a model, an Asian Broadway lead actor, and up-and-coming musical talents.