Perfect Partner
Wei Zhe (Huang Xuan), a legendary PR crisis communication manager renowned for his exceptional skills and numerous awards, stands at the pinnacle of his profession. In stark contrast, Jiang Dalin (Tong Li Ya) is a rookie PR officer struggling to make her mark in the competitive world of public relations. When fate brings these two professionals together, they discover their unique skills complement each other perfectly. As they navigate professional challenges, their initial rivalry transforms into a deep understanding and connection. Their collaborative journey reveals the power of teamwork and unexpected personal growth. This is a 2020 South Korean romantic comedy drama directed by An Jian.