Place of Execution
George asks his first suspect for an interview to gather information about the missing schoolgirl. Elsewhere, a trail of disturbing evidence is found and puts Hawkin in a very precarious situation.
Hawkin must face the judge and jury on accusations that he kidnapped and killed young Alison. Meanwhile, the local village is overjoyed that someone is being held accountable for the terrible crime.